انواع مدل های مانتو برای بانوان شیک پوش
نوشته شده توسط : رعنا

در موضوع خوش استایل بودن، مدل مانتو و رنگ لباس اهمیت بسیاری دارد. زیرا تنوع بسیاری در حوزه مانتوها وجود دارد که می توان بر اساس سلیقه و نیاز شخصی فرد از میان آنها انتخاب کرد.

مانتو مجلسی

اولین مدل مانتویی که قصد داریم تا درباره آن توضیح دهیم مانتو مجلسی است. این نوع مانتو بیشتر از پارچه های ساتن، کرپ و ابریشم دوخته می شود و حالت رسمی دارد. لازم به ذکر است که ایستایی این نوع مانتوها روی بدن از اهمیت بالایی برخوردار است. مانتو مجلسی نسبت به سایر انواع مانتو قیمت بالاتری دارد و ممکن ایت حتی گاهی از لباس مجلسی هم گران تر باشد، زیرا برای زیبا به نظر رسیدن کارهای دستی مانند مروارید دوزی، گلدوزی، تکه دوزی و گیپور دوزی بر روی انها انجام می شود.

مانتو کتی

اگر شما طرفدار استایل کلاسیک هستید، مانتو کتی یکی از بهترین انتخاب ‌ها برای ایجاد یک استایل کلاسیک و جذاب است. این نوع مانتو در کنار شلوارهای راست پارچه ‌ای و هم‌ رنگ با مانتو یا شلوارهای مام استایل و مام فیت، همراه با کفش‌ های تخت و بدون پاشنه، که معمولا با نام کفش ‌های عروسکی شناخته می‌ شوند، یک استایل کلاسیک و زیبا را برای شما به وجود می ‌آورد.

داشتن یقه‌ های بزرگ انگلیسی یا یقه آرشال، از جمله ویژگی‌ های برجسته این نوع مانتوهاست. برای داشتن یک استایل رسمی و همچنین زیبا و شیک با استفاده از مانتو کتی، می ‌توانید از شلوارهای بوت کات و پارچه ‌های استایلیش استفاده کنید.

این مدل مانتو که شیک ترین آنها را می توانید در بهترین مزون مانتو در تهران خریداری کنید، به شما امکان می ‌دهد تا در مراسم‌ های رسمی و غیر رسمی، با شیک‌ ترین حالت ممکن، حضور پیدا کنید

مانتو اداری و رسمی

مدل دیگری از مانتوها، مانتو رسمی یا اداری است. این نوع از مانتوها معمولا به صورت ست با شلوار دوخته می ‌شوند و از پارچه ‌هایی ساخته می‌ شوند که خنک و راحت هستند و دیرتر چروک می‌ شوند. در خرید مانتو اداری، باید بیشتر از هر چیزی به کیفیت پارچه آن دقت کرد. این مانتوها معمولا برای مدت زمان طولانی استفاده می‌ شوند، بنابراین باید نسبت به مقاومت آن‌ ها در برابر چروکیدگی و رنگ‌ پریدگی در اثر شستشو دقت کرد.

مانتو اسپرت

آخرین مدل مانتویی که در این مقاله به آن اشاره می کنیم، مانتوی اسپرت است که بیشتر جوانان آن را انتهاب می کنند و برای استایل های دانشجویی و دورهمی های دوستانه مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی اصلی اکثر مانتوهای اسپرت، راحتی آن ‌هاست. این مانتوها از پارچه ‌هایی دوخته می شوند که دیرتر چروک می ‌شوند، بنابراین برای پوشیدن در مدت زمان طولانی نیز گزینه مناسبی هستند.





:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: